Saturday 21 June 2008

všichni jste blázni... jenom já jsem letadlo

Celej Jablonec (nebo minimálně lidi, který potkávám při trase do Ústavu) se zbláznil.
A co hůř, já se zbláznila taky.

Jestli nechcete potkat
· Ukrajince v olezlejch džínovajch šortkách, co poslouchá ukrajinský disco,
· vyšamponkovaného chlapce v růžovym tričínku s bílym límečkem,
· psa vyjícího na neexistující měsíc,
· paní, co zdraví svojí imaginární kamarádku, která tam ovšem vůbec není, a
· chlapečka, kterej je oblečenej úplně celej ve šmolkově modrý barvě (ehh... jak vypadá šmolkově modrá barva? xD), tak nechoďte v pátek mezi sedmou a půl osmou ze Šumavy na Randovku x)

nejspíš vlivem všech těhlech lidí jsem večer (po Eliščiný piskotéce, kde jsem se neskutečně přejedla eidamovejma dobrotama - hele, už to musíme nějak pojmenovat xD) jsem večer šla "pařit" do Orange, jablonecký diskárny.

A jestli nechcete potkat
· rasta-peroxida, kterej se během 2 hodin stihl kousnout asi se 3 holkama,
· slečnou, která umí říkat jenom vypadni! a připadá si při tom velice drsně,
· slečnu, která má ve svých 14 letech víc zkušeností než kdejaká dvacítka (a vy si vedle ní připadáte víc než méněcenně),
· lidi, který se k vám přiženou se slovy "jééé, co TY tady děláš?" a vy si zaboha nemůžete vzpomenout, odkud je znáte, načež si vzpomenete, že jste s nima kdysi dávno chodili do jednoho stupidního kroužku,
tak nechoďte v pátek mezi devátou večerní a pátou ranní do suterénu hotelu Merkur x)

5 comments:

Anonymous said...

no aspon se nenudis a mas tam veselo :D hej ne muze to byt celkem psycho.... ale nejsi sama, moje cesty do skoly.... prva vlakem a potom v saline, to se fakt nekdy ani nestacim divit, co sme to za narod.... sileny trapas. a ty m&mka.... zelene sou nej:D a modre ptz barvi jazyk 8-) a ten obchod muze byt upe kruty. zajedem spolu do NYC, oukej?:D

Agnes said...

vlastně nechoďte nikam :D, pouze zejtra ke své kamarádce na vodní dýmku :D

taky mě napadlo ty Elis dobroty nějak pojmenovat :D, ale jak?

hele na vsi byl ňákej asi 14tiletej co se vykous asi s 5ti za půl hodiny xD

Naughty girl said...

Máte v Jablonci zajímavé lidi :-D docela koukám :-D. A jak se jmenuje ta amatérská skupina? Je možné, že bych ji znala?

Anonymous said...

tvůj titulek mne rozesmál, tenhle nápis občas vídám na autech.. :)

Elis said...

pche prej:"neboj já nikam nepůjdu, večer zavolám a budem pomlouvat rodiče.." a pak jedinej kro skejsnul doma jsem byla já že :/