Thursday 3 July 2008

prázdninová předsevzetí

*tenhle článek bude pravděpodobně poslední na delší dobu. Berte to tak, jako že si kdesi užívám prázdnin, ale pravda je taková, že na následující dva měsíce jsem si založila jiný blog, abych okusila perverzní pocit anonymity ^^*
  • splnit sázku, co mám s Aný a Elis ohledně hostování v KNK (nepátrejte po detailech xD)

  • jezdit na kole a zmenšit tak rozměry své sedací aparatury (awww to bude bolet^^)

  • naučit se s GIMPem/PhotoShopem (abych pořád nemusela potupně vykrádat DeviantArt)

  • přečíst aspoň 1 knihu česky a 1 anglicky (ať jsou ty prázdniny aspoň trochu užitečný a není lepší způsob, jak oslňovat SPRÁVNÝ typy kluků u vody než četbou nějaký oduševnělý knihy xD)

  • nehádat se s rodičema; hrát si na poslušnou dcerunku (to bude mimořádně složitej úkol... ale potřebuju, aby mě aspoň někam pustili^^)

  • apoň částečně se držet plánu Aný Jak si (bezpečně) užít prázdniny

  • nezamilovat se! spíš se aspoň částečně zbavit určité srdeční závislosti na určitém klukovi x)

  • nepsat pořád aspoň^^

10 comments:

Anonymous said...

ASPOŇ bude sranda a nebude nuda, že ano? :)

Elis said...

dyt to nebyla žádná sázka! :D

Anonymous said...

aspon nám napiš ten link, neee? :D

Míša

Naughty girl said...

To je vážně škoda, že tu nebudeš :-( ten seznam je správnej a pár věcí jsem si předsevzala taky :-) např. to s tím kolem, přečíst aspoň jednu anglickou knížku,... budu ti držet palce, aby ti to vyšlo :-D

Anonymous said...

samá zajímavá předsevzetí.. akorát to poslední, já bych se zamilovala ráda.. :o)

Anonymous said...

Předsevzetí. To slovo jsem už někde slyšela..jo, už vim. Ale moc společnýho nemáme XD

Anonymous said...

Taky mám nějaký prázdninový předsevzetí..Fakt by mě zajímalo kdo ze mě bude v září xD

Naughty girl said...

Na chození na koncety ani nepotřebuješ boyfrienda :-D stačí parta kamarádek :-) jak se ti daří plnit tvoje předsevzetí?

Naughty girl said...

Na druhou stranu aspoň něco :-D a do konce prázdnin máš ještě času :-). Ehhh jo asi by to vypadalo divně :-D. Chápu, ale s kamarádkama můžeš zase pořádně pařit a tancovat :-) můj přítel na nějaký nakrucování moc není :-D

Agnes said...

nevim jestli jsou mý plány bezpečný xD ... ale mírně nezrealizovatelný xD