Friday 18 April 2008

Parlez-vous français?

já teda ne xD

ve středu jsem se nějakym nedopatřením přimotala do celostátního kola francouzský olympiády. Konalo se to v takovym děsně prvorepublikovym gymnáziu v Praze strááášně to tam páchlo po nějakym guláši xD celkově to proběhlo nějak strašně rychle, protože už hodinu po zahájení jsem měla za sebou poslech i konverzaci, takže jsme se SLEČNOU Benešovou vyrazily na Novej Smíchov nakupovat (ale to prej nesmim nikomu říkat xD)

A výsledky? V C&A maj strašně levný trička a prádlo s Růžovym Panterem a v New Yorkeru úplně fantastický letní šaty *in love*

no a ta nepodstatná soutěž: Osm lidí bylo lepších než já a čtyři se umístili za mnou. Kolikátá jsem byla? Jo, skončila jsem na 9. místě, což s konverzační otázkou, kterou jsem si vytáhla (Je nutné omezit počet domácích zvířat ve městech? - teda jestli jsem tu otázku taky správně pochopila xD) považuju za učiněnej zázrak xD

jo a při cestě zpátky jsme se stavily v Lucerně v Kávovarně na půlitrový čokoládě xP *mňam*

7 comments:

Agnes said...

to je ta SLEČNA xD, která s námi jede do englandu? :)

Elis said...

jj to je vona :D

Anonymous said...

Hustokrutá :D A kdybych věděla, jak se francozsky řekne gratuluju tak ti to rozhodně napíšu :-D

Naughty girl said...

To téma je vážně hrozný :-D ani nevím co bych o tom řekla česky :-D. Mám chuť vyrazit teďka někdy na nákupy, takže se do CA a New Yorkeru určo mrknu, tak dík za tipy :-)

Naughty girl said...

Taky se už hrozně moc těšim na léto :-) a na všechny ty fesťáky :-) Ok, mrknu se tam na ně :-)

Anonymous said...

olympiáda..? to musíš být sost dobrá.. popravdě nevím, jestli ti závidět tvou francoužštinu, nebo to nakupování.. :)

Anonymous said...

ech, taky nevím, co víc ti závidět...
francouštinu,nakupování nebo tu čokoládu xD