Tuesday 29 April 2008

tell me what happened in my beloved England

jestli vám moje bohémská a ukrutně sobecká pauza v přidávání článků přišla poněkud delší než obvykle, bylo to jedině proto, že jsem 19.-26. trávila v Anglii. Sice jsem přišla o Tata Bojs i o FiXu, ale stálo to za to x)

*UPOZORNĚNÍ: Skoro to samý, co následuje na dalších řádcích je i na jinejch blozích. Takže kdo nemá rád moje vejšplechty, ať se pakuje k Aný, Katcheence nebo Elis x)*
___________________________________________________
[Saturday, 19 April]
Na místě odjezdu (= škola. Jako kdyby nemohli vymyslet nějaký originálnější místo, třeba Jitřní 10 xD) mě čekala Bambee s úplně stejnym kufrem jako jsem měla já a rozpis sezení v autobuse, kterej mi určil sedačku 53 (asi xD), což je úúúplně vzadu. Ani jedno nakonec nebylo tak tragický, protože já jsem měla na kufru červený logo a sedačky úplně vzadu se taky daly sklápět xP cesta byla exhausting, protože vzadu šíleně táhlo, takže jsem se pod tou dekou ukradenou z letadla pořád klepala zimou a navíc jediná poloha, ve který mi nepadaly nohy, byla strašně nepohodlná. ALE STRAŠNĚ xD
[Sunday, 20 April]
Brzo ráno jsme jeli trajektem, ve kterym prodávaly vynikající džusíky s vtipnejma nápisama xD (to jsem cela já: největší dojem na mě udělá JÍDLO xD) když jsme dojeli na pevninu, Katka se mi smála, že "fotim nějaký skály", ale docela jsem jí vytřela zrak oznámením, že to jsou White Cliffs of Dover xD Zakotvili jsme to na Greenwich, okdud mám s Katcheenkou velice akční fotku z nultýho poledníku a kde ten údajně nejstarší šutr na světě byl určitě jen fake xP ( i když to jsem ostatně říkala o všem xD) pak jsme šli do National Maritime Museum, na kterym bylo nejzajímavější, že se v tý budově narodil můj favorit Henry VIII. (díky sestři, díky Tudorovci xD), následně Tower of London, kde byly korunovační klenoty, harani a paní, co vypadala jak čarodějnice xD to už jsem byla tak unavená, že jsem zaplula do nejbližšího Starbucksu a na Kosákovo doporučení si dala karamelový frapuccino xP celou cestu přes Tower Bridge jsem s Péťou prokecala o High School Musical a utnula nás až HMS Belfast (to je LOĎ xD), ve který byly figuríny, co vypadaly jako lidi ale nehejbaly se, a lidi, co vypadali jako figuríny a hejbali se jen někdy xD takže docela psycho. Když jsme se při cestě zpátky vyškrábali na ten nechutnej krpál na Greenwich, jeli jsme do rodin. O pákistánský paní s pěti dětma, koupelnou s vlasama a mrňavym pokojíčku se zmiňovat nebudu, protože to by vydalo na román hodný Vojny a míru (milion stránek a nedovíte se nic novýho) x)
[Monday, 21 April]
Portsmouth - průzkum HMS Victory, na který zařval Nelson, kterýho celá Británie uctívá, protože někdy v 1805 porazil jejich odvěký rivaly Frantíky xD, pak průzkum Mary Rose, která byla asi 300 let pod vodou a vlastně z ní skoro nic nezbylo (ale líbila se mi ze všech nejvíc, protože jí úplně dokonale konzervujou x), průzkum HMS Warrior, na který jsem ovšem jen proběhla horní palubu xD a následně velice podrobný průzkum outletů xP tam jsem úspěšně utratila nějaký prachy, i když lituju, že jsem si v Claire's nekoupila ty sponečky s nápisem I ♥ Troy xD nakonec jsme vylezli na Spinnaker Tower, kde všechny nejvíc uchvátila prosklená plošina asi ve 110 metrech x)
[Tuesday, 22 April]
To jsme málo nestíhali xD Začalo to v Natural History Museum (nebo-jak-se-to-jmenovalo), kde byla simulace zemětřesení v japonskym obchodě, průchod dělohou a hromada uřvanejch dětí v uniformách xD pak jsme byli v Hyde Parku, ale v Speaker's Corner nikdo neřečnil x( ukončili jsme to v St. Paul's Cathedral, kde vedou šíleně úzký chodby na věž. Jo a zpátky k busu jsme jeli doubledeckerem - teda nic moc, až na to, že se to fakt děsně houpe xD
[Wednesday, 23 April]
Jasně nejlepší den, protože bohové nám přáli a na Stonehenge ("pár šutrů, no a co!") nám svítilo slunce a mám nejlepčí pyramidový gruppen-photo xD pak taky bohové přáli i mě samotný, protože mi seslali krásnýho prodavače, se kterym máme i fotku, viď Aný a Báro? Hned chtěl konverzovat a tvrdil, že byl v Čechách, i když pochybuju, že vůbec ví kde to je xD a pak mi ještě něco říkal, ale já zrovna sejmula plyšovou ovci takže nevim co mi chtěl x( třeba to byla nabídka k sňatku jako dneska v tom hloupoučkym židovskym filmu xD Následovalo Salisbury, MĚSTEČKO s hromadou fajn obchodů (jako Ponundland a New Look rulezzz), milejma lidma a knajpou, ve který je useknutá ruka falešnýho hráče karet z roku 1220 bo co a taky dědula, kterej vypadal, že si pamatuje zakládání tý hospy xD
[Thursday, 24 April]
Začalo to deštěm a prohlídkou Etonu s těma snobskejma chlapečkama v hloupoučkejch uniformách se šosem, následoval déšť a Winsdor Castle, kde při kontrole Sumka pořád pípala xD ve Winsdoru taky byla hrobka Henryho VIII. s Jane Seymourovou, ale to byl určitě taky jen fake xD Pak Katcheenka málem ztratila mobil k McD's, ale naštěstí na něj narazila nějaká poctivá uklízečka x) nakonec jsme vlezli do Oxfordu, kde v nějaký kapli hrál na varhany Žitnýho utajenej bratr a kde měli modlitební knížky vytisknutý v Cambridgi - málo jsme se s Aný smály xD ale jasně největší dojem na nás udělala zahrada ve který byl strom, ze kterýho určitě svůdně seskakoval Draco Malfoy (to jsem vymyslela jááá xP - na takovýhle hovadinky mě užije xD) než ho Moody proměnil ve fretku v HP4. Chtěla jsem se strom obejmout a cítit to Malfoyovský kouzlo (ježiš to jsou hovadiny xD) ale nějak to nevyšlo x( pak další shoppingmania, hlavně v Primarku, kde jsme s Aný sehnaly cool třičko s palestinou za 2 libry xD
[Friday, 25 April]
Klasickej trip po Londýně - začalo to London Eye (jen počkejte až uvidíte naše skupinový foto xD) pak Big Ben, Downing Street, která je úplně o ničem, protože není nic vidět x/, Buckingham Palace a Trafalgar Square, kde je webkamera, do který jsme mávali x) teda skoro, kdybysme na to pak nezapomněli xD tam jsme dostali rozchod a já+Biší+Bára+David (kterýho jsme s sebou vzaly jen proto, že měl mapu xD né kecám x) jsme zabloudili v Soho. Jsme vlezli do nějaký pochybný uličky, kde blikala obří cedule: tady všude jsou kapsáři. přijdete o svoje peníze. Docela optimistický xD pak jsme se nějak domotali na Oxford Street, kde jsem si koupila super klíčenku - červená kecka s nápisem Cveonres Als Talr xD pak jsme to střihli zpátky na Trafalgar Square a National Gallery, kde jsem viděla svůj úplně nejoblíbenější obraz ("Van Gogh? Nějaký slunečnice, no a co!" xD) Arnolfini Portait od Jana van Eycka. To je kdyžtak ten obraz co je vždycky ve znělce u Zoufalek xD nakonec jsme se potřetí a naposled vyškrábali na Greenwich, povečeřeli párky by Karel a Karel (řidiči Martin a Michal, ale koho to zajímá xD) a vyrazili zpět. Jo a na trajektu jsme ovládli celou jednu palubu jukeboxem xP
[Saturday, 26 April]
Zabitej den v buse, v noci jsem zase málem umrzla xD KONEČNĚ nám pustili Moderní Popelku, kterou jsem prožívala, jako kdybych to vůbec neviděla aspoň sedmkrát a vůbec nevěděla jak to dopadne xD ale Chad Michael Murray byl *slint* dorazili jsme asi v půl třetí a pak už jsem doma jen spala a spala a spala...
... a to je vlastně ten důvod, proč píšu až teď xD
a fotky budou až najdu USB k foťáku x(

9 comments:

Agnes said...

ja maaaan tričko s palestinou rullez, asi si ho zajtra vezmu :D, teda nwm :D

Elis said...

jojo prej, že si ho vezme a prdlačku! :D

Anonymous said...

Jupíí,taky pojedem do Anglie! :D

Anonymous said...

nepojedete :D A co to máš za stránku tam????

Anonymous said...

wááá, závist..

Anonymous said...

wááá, závist..

Agnes said...

to Elis: Sem ho měla odpoledne na čárách víš :D, ale byla trošku zima tak sem se nesvlíkala xD

Naughty girl said...

Taky závidim :-) takhle se flákat :-D

serpensortia said...

meo: wow, fetishwear! meo, vy se nezdáte xD

mončičáček: jaký flákání? náhodou chvílema bylo docela náročný to tam přežít, hlavně když jsme měli "čpátá" xD