Friday 9 May 2008

V hangáru

*Elis přirovnává holky a jejich vztahy ke klukům k letadlům*

Elis: "No Jana, ta už se vznáší v oblacích, Katka právě vzlítla, Bambee i Adéla jsou už rozjetý na ranveji, Zuzka i Bára už pěkně dlouho rolujou, ..."
Aný: "Tak to já jsem teda ještě v hangáru."

díky, slečny, za skvělej den <3

a speciální dík patří taky Panic at the Disco za to, že mi jejich hudba zpříjemňuje život, za to, že je Ryan takový roztomilý sluníčko (to zní skoro jahůdečQovsky xD), za to, že NEJSOU EMO a taky za to, že má Brendon tak velký tmavěhnědý oči. Dík x)

*ignorujte, že se tam tváří jak já poránu při pohledu do zrcadla xD*

8 comments:

Agnes said...

:D to byl vtípek no

Naughty girl said...

To je hezký přirovnání :-D... já jsem v oblacích... občas nějaký turbulence, ale jinak pohodovej let :-)

Elis said...

hej jsi to povorala :D .. Katka má zvednutej teprve podvozek přece!! to je véééélkej rozdíl .. ne žertuju, jsem hroznej hnidopich no O:-)

Naughty girl said...

Jaktože by jsi měla průser? Přísní rodiče? Nebo něco podobného? Moje mamá z toho taky nebyla nadšená, protože mě musela na tu chatu odvést a taky přivést :-D... no jo řidičák budu mít až za týden :-(

BarunQa... xD said...

Tak mě asi ještě ani nevyrobili... :D

Agnes said...

:D mě už nastupuje velmi atraktivní posádka, která za tejden zas vystoupí :D

Anonymous said...

to mi pripomina nasi teorii hory, ktera se vztahuje k nesplnenym ukolum. martina ma nad sebou mont everest, kterej ji pomalu zasypava a neni uniku. cenda je pod vrcholem, ale vzdycky, kdyz se priblizi, tak se ta hora najednou zvetsi... a katka si dela nahorni plosinu: vzdycky nejaky ukoly z vrchu ty hory odebere a da je vedle:-D tak si tipni, kde jsem ja;-)

--nineweh

Anonymous said...

nahodou brandon je milacek x)

i me zprijemnuji panic at the disco zivot