Monday 12 May 2008

Čau lááásko

Tak jsem se před chvílí hrabala smrdutým archivem mých dokumentů a objevila jsem e-mail, kterej jsem o prázdninách posílala naší milované Aný na tábor, aby jí nebylo smutno. A protože i na jejím blogu zavládl sentiment, nemůžu se neopičit a nabízím vám výplody mé choré mysli z jednoho velmi horkého dne 4. července 2007...

(původně jsem uvažovala o bezpečnostní záměně jmen, ale co jako, že? xD)

Čau láááááásko!
no dobře, právě teď si snažím touhle lichotkou vykoupit svoji hříšnou duši ze spárů pekelných, protože jsem ti nenapsala hned, jakmile mi přisla SMSka od tvé maličkosti. Vlastně první pořádně silnej impuls, abych ti napsala, nebyla nová kapitola od Electry (která teda jakože pořád není x/), ale dnešní den, kdy se děly docela zabavný věci. Aspoň z mýho pohledu xD
no ale popořadě: vůůůbec nic se tu neděje, v Jablonci totálně chcíp pes, vyjma úterní lamovy chlastačky, na který jsem ovšem nebyla, se OPRAVDU nic neděje, pokud nepočítam, že každejch deset minut prší... prostě prázdniny na baterky, co ti budu povídat. Blog moc nestíhám (teda, abych tě moc nelakovala: vůbec ho nestíhám), ale docela se snažím. Zejtra jedeme ke známejm do Valašskýho Meziříčí (David - 15 let, Adam - 18 let... *88* nééé už mlčim xD) [edit: omg, doufám, že se tohle nikdy nedočtou xD], takže se docela těším, až vypadnu z týhle díry.
Každopádne abych se dostala k hlavní pointě tohohle nemyslnýho mailu (protože vážně hrozí, že mezi tím vším vykecáváním a soustředěním se na překlepy, což se mi stejně nedaří a tak vůbec, no že doopravdy zapomenu, proč ti vlasně píšu, poněvadž je u mě možný úplně všechno xD): dneska jsem byla navštívit Melis, protože kvůli tomu hnusnýmu počasí nejeli na vodu, kde by měla nejideálnější podmínky pro vyplnění sázky, totiž líbání. Koukly jsme na Piráty, normálka, pokecaly a bla bla bla... v šest jsem se trhla a šla dom, pustila na plný pecky svoji new hračičku, kterou jsem trefně pokřtila na Jacka [edit: chudák, kde je mu teď asi konec...] xD a na lavičce před hrází na mě čekal první šok: Jirka Šikola, SÁM (?!) s velice zamyšleným výrazem a mobilem v ruce... trochu mě to zarazilo, protože Jiříčka Šikolíčka in person jsem neviděla už skoro rok. No jdu po hrázi dal, a přímo uprostřed míjím droppika s brejlema na očích a vražedným výrazem ve tváři xD jelikož jsem Tomaska Droppu už taky neviděla dobrý tři měsíce, taky mě to docela překvapilo xD a nakonec přisel poslední hřebíček do rakve: zrovna když píšu Melis zprávu o svejch poznatcích, koutkem oka si všimnu osoby celé oděné v Quiksilveru a foťákem v ruce; no jistě: Žižíček Žežábek si vyšel na svoji romantickou podvečerní vycházku se svým nejlepším kamarádem foťákem xD nějak jsme se dali do řeči a padaly dobrý hlášky... teď si vzpomínám jenom na:


"Jsem byl včera ve fitku a úplne jsem se zřídil."
"Tys byl zase ve fitku?"
"Jak zase? Já tam chodím docela často."
"Jo, třeba dvakrát do měsíce, žejo?
*úšklebek*"
"Ne, chodím tam třeba jednou za čtrnáct dní."
"Jirko, to JE dvakrát do měsíce.
*vybuch smichu*"

jóóó taky už se chlapeček docela otrkává, řekl nahlas slovo MASTURBACE v přítomnosti nějakýho nevinnýho kolemjdoucího důchodce xD jo pak taky bylo zábavný:
"Ne, já už vážně nejsem nervózní, když se bavíme o těchlech perverzních věcech."
"Vážně?" *trochu se přiblížím a "vyzývavě" (lol xD) zašeptám: "Tak na muj vkus seš až nebezpečně vyvinutej."
"Ehm..." *Jiříček je rudej až na prdeli xD*

hmmm... začínám přicházet na kloub, proč v jeho přítomnosti dělam tyhle šílený, zvrhlý a perverzní věci xD... určitě má něco v tý svý Quiksilver voňavce (MUSÍ to bejt Quiksilver, aby neporušil svůj zvyk xD), co na mě působí jako dráždidlo (lol já melu blbosti xD)
to bude určitě tím, že jsem zase začala číst Dračí krev (díkybohu za tu novou hračičku, která bere i textový dokumenty, takze trávím dlouhé záchodové chvíle v přítomnosti povídek xD), holt Electřin humor a její výrazy jsou až moc nakažlivý xD

no nic, doufám, žes u tohohle mailu neusnula a taky doufám, že sis ho nečetla u nějakýho tekutýho jídla, protože jestli na tebe moje kecy působí stejně jako ty tvoje na mě, tak se pravděpodobně dusíš smíchy nad mou trubkovitostí xD

jéééj teď jsem si znovu přečetla tu tvoji SMSku xD prej: pošli nějaký ff... tak tohle ↑↑↑ je taky taková fanfiction... až na to, že z reálnýho života xD sakra já už musím přestat, jinak hrozí, že už se nezastavím a budu psát až do rána... takže záverem: snad jsem splnila tvoje očekávání a ty si s tímhle mailem, kterej píšu už přesně 48 minut [edit: a opravuju už 56 minut] po případném přečtení jen nevytřeš zadek xD pozdravuj adélu a všechny ostatní, i když je vůbec neznám xD a dej o sobě vědět!!!

měj se krááásně a odpusť mi všechny překlepy [edit: ale ty už tam nejsou, heč!] i to, že píšu bez háčků a čárek [edit: ale to už tam taky není, heč! xD] ;)

MT zuzka :-*

panebože, kam já na to chodim xD

7 comments:

Agnes said...

ach *slint*, tenhle majl mam v šuplíku, já si ho snad dám na nástěnku :D ...

Anonymous said...

Jé holky holky...takhle se bavim pokaždý když si čtu jahodovej deník...možná, tak někdy dvacet let po mětuře (nebo spíš tak sto, aby ty lidi už nežili) se provalí..i když by to bylo zdraví nebezpečný...a tím nemyslim, že jsme tam s janou pomlouvaly, to ne, jen ty žvásty o klucích :-D

Anonymous said...

asi se p�ipojim k miliard� hole�k a �eknu �e m� p�knej blog....;) nak jsem te vyhrabala u bored-blond (to je moje kamoska ze tridy) v komentarich....xD
www.orbitkaaa.blog.cz

Anonymous said...

jak� m� icq?!? 264923058 8-) thats mine...jinak ja jsem orbitkaaa. tyvole toe moc tohle :D kdyz se zamylsis nad tou moji prezdivkou...no nic...

Naughty girl said...

To znám :-) je úžasný vytáhnout nějaký takovýhle starý věci :-)a ten mejl je vážně dokonalej :-D

Naughty girl said...

Jj musim souhlasit :-D ten bubeník je dobrej :-D naposled, když jsem byla na jejich koncertu (to bylo 18.4.), tak nás učil dělat opičku, takže pak celý publikum dělalo opičku :-D

Anonymous said...

ááá:D jahodovej deník se jednou vydá jako kniha až se smířím s tou vši ostudou co tam je a tajnymi vecmi....jinak Zuzi skvelej e-mail:D