Thursday 15 May 2008

duben - Jonathan Rhys-Meyers

*tenhle článek se bude DOST líbit mojí sestře xD*

já vím, že duben už je dlouho zdárně za náma, ale musím se s váma podělit o mýho hrdinu měsíce, ne? x) a tím se stává...

Jonathan Rhys-Meyers.
a proč?

  • protože jakkoli jsem ho dřív FAKTICKY neměla ráda, některejma rolema mě chtě nechtě dostal *angel*
  • ... jako třeba ve Velvet Goldmine, kde si zahrál hermafroditního (teď jsem tohle slovo sháněla asi 10 minut... dík Aný xD) zpěváka v éře glamrocku, takže na sobě měl ustrapřiléhavej ultratřpytkovanej trikot a vůbec mu to nepřekáželo xD
  • ... nebo ve Bend it like Beckham byl desetivteřinovej záběr na něj zezadu jak jde, kroutí zadkem, kouká mu podolek a taky mu to vůbec nepřekáželo xD
  • ... a úplně nejvíc mě baví v The Tudors (seriál, kterej teď cpu úplně každýmu a všichni si to vždycky vyslechnou, protože maj strach můj rozvášněnej monolog přerušit xD), kde hraje Jindřicha VIII. a vůbec mi nepřekáží, že tam jako typickej Jindřich VIII. není tlustej jak bečka x). Tam totiž dle sestry mluví úžasnou british english, ale hlavně si to natáčení musí nehorázně užívat, protože tam má samý erotický scény xD a vůbec mu to nepřekáží.
  • ... a na úplněj závěr se mi líbí, jak zpívá Ballad of Maxwell Demon v už zmíněným Velvet Goldmine. Upřímně, je to lepší než verze od Thoma Yorka xP
*vrau Aný, tahle fotka tě přesvědčí, ne? xD*
A to je celý xP doufám, že vám můj výběr nebude překážet xD

7 comments:

Agnes said...

no .... :D:D nevim nevim :D ... se mi líbí akorát to břicho :D:P

Anonymous said...

myluju te seslo... (a jonathana taky myluju:-D)

--nineweh

serpensortia said...

Aný: to jsem přesně čekala xD
nineweh: hele, nepiš to s tvrdym, pak si všichni budou myslet, že mám negramotnou sestru xD

Naughty girl said...

Neznám bohužel, ale fotky stojí za to :-D

Anonymous said...

můj typ :o)

Elis said...

hej vypadá jak Pepíno .. kterej už to má za pár debílek :/:D

Anonymous said...

Na tohle se hodí jen jedno slovo : rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr