Monday 19 May 2008

dobrá koczka, která netrhá plakáty

od včerejška nenávidim všechny kočky.

teda ani né tak všechny, jako spíš toho našeho malýho drzýho zrzavýho parchanta, kterej si myslí, že když má sotva dvě a půl kila, huňatou srst a umí vrnět, tak si může dělat co chce.

že mi pravidelně vyhrabává skříně, následně si vesele hraje s mejma ponožkama a nakonec se blaženě vychrápe na mym černym svetru (už jsem říkala, že je víc bílej než zrzavej a že věčně za sebou nechává víc chlupů, než vůbec může mít na tom svym kožichu?), s tím vším jsem se už smířila. Dokonce jsem se smířila a důstojně se rozloučila s těma třema plakátama Johnnyho Deppa, který si teď hoví někde v plakátovym nebi rozcupovaný na 8 563 kousků. I jsem si zvykla pravidelně zvedat ze země pouzdro na čočky, který mi vždycky během dopoledne shazoval ze stolu.

Ale že serval a s radostí roztrhal ten skvělej plakát Stardust, to se nedá odpustit.
svou vinu na tom mám i já a o to víc mě to mrzí x(

takže mám dvě otázky: 1. CO mám udělat, aby konečně pochopil, že ho klidně můžu jednou vyhodit z okna? (potvrzuje to i jeden pokoutnej on-line psychotest, že mám sklony k agresivnímu chování ve vypjatých situacích, heč xD)
2. KDE se dá sehnat filmovej plakát ke Stardustu (Hvězdný prach)???

*neřád v době svého mládí, ještě nevinnej a nezkaženej xD*

6 comments:

Agnes said...

hele ségře se jednou míca vysrala do postele :D .. ale teda ona o tom asi neví xD

Anonymous said...

Bud ráda, že nemáš morče xD Páč naše Hoblina by ti ten plakát sežrala xD

Elis said...

a jak byl roztomilej, když spal vtý postýlce pro bárbínky :(:D

Naughty girl said...

:-D Tenhle článek mě dostává :-D taky mám s domácíma mazlíčkama docela dost zkušeností :-) mý ségry potkan nám kompletně rozkousal všechny dráty u počítače :-D. Ppapír mu moc nechutnal, takže plakáty to přežily, zato můj školní batoh třeba prokousal skrz :-D

Naughty girl said...

:-D Co si s tou kabelkou prováděla? :-D Jinak pokud se opravdu pustíš do výroby kabelky nebo si jí necháš spíš vyrobit jako já, tak ti budu určitě držet palce, aby se ti taky povedla :-)

Anonymous said...

vím, že tě asi rozčiluje, ale já to prostě musím říct: ten je tááák sladkej..!