Monday 26 May 2008

Máme něco, co krysy nemají?

"Máme něco, co krysy nemají?"
"eeh... spodní prádlo?"

A mám já něco, co vy velice pravděpodobně nemáte? Ale jistěže, serpensortijka má neštovice. NEŠTOVICE. Já, ve svých šestnácti letech věku, vypadám jak chodící afghánský minový pole. Jsem osypaná sice už tejden, ale teprv teď mám od samýho drbání volný ruce k psaní na klávesnici x)

Tahle nemoc je fakt strašná. Ty potvory jsou ošklivý, svěděj a jsou úplně VŠUDE. Tím všude myslim i v uších. A nedrbat si to, to je nesnesitelný. Je to ještě mnohem horší než poslouchání rádia Hey při cestě na chalupu x/ minulou středu jsem měla takovou krizi, že jsem půlku noci chodila po pokojíčku a hledala něco, z čeho bych si mohla udělat svěrací kazajku, abych už nehrála Maria na GameBoyi (eeeh, střežím ho jako oko v hlavě, Péťo, a hned ti ho vrátim *angel*xD). A ve čtvrtek jsem se koukala na Eurovision. KRIZE NEJVĚTŠÍ.

Ale ještě tisíckrát horší je, že se nesmim koupat, mejt ani nijak jinak hygienizovat *omg omg omg* Tejden nemytý vlasy, to je moje noční můra.

edit: DNESKA SE BUDU KOUPAT! *jokingly*

Už chápu, proč Rychlonožka volá: "Mor a neštovice na tebe!"
Tohle je totiž mnohem horší než mor.

Jo a zejtra nebo ve středu jdu na kontrolu k doktorce, tak se modlete se mnou ať stihnu ten letní kurz! x)

5 comments:

Anonymous said...

tak to ti nezavidim.... mela jsem tu tusim v pate tride a humus nejvetsi. taky v tomto obdobi, v tomto pocasi, vsichni behali po venku a ja nadavala a drbala se jak to slo:D fujky.... uz nikdy :D jinak zoufali lidi delaji zoufale veci, klid, jakakoli uchylka a zavislost je u nestovic v pohode.... :) hlavne to nejak prezij! tyden ve spanelsku, klidne jed misto me ja nikam nechci:D tedda pak budu rikat jak to bylo super, ale v tuhle dobu je to vic nez nevhodne.... zatim báj báj <3

Agnes said...

ajéé, kotě já bych umřela, mě stačí, že mam po neštovicích jizvy maličký na ksichtě :D ... ale jako doufám, že na leťák pojedeš, jak bysme jinak zrealizovaly naše sexy spaní ve společnym stanu :D?

.. btw: já si taky nesmim mejt vlasy :D, ale meju si je obden a pak sou stejně už fuj :D

Anonymous said...

Proč si nesmíš mejt vlasy Aný? Jo a Zuzko, nezávidim, ale raduju se že je nemám já :-D Mě to totiž taky ještě nepotkalo...tak se hezky drbej a brzo se uzdrav-přijít o tak skvělou akci jako je LSK by bylo nehorázný :D (trochu ironie tam byla, ale zase komu be se chtělo jet s cizí třídou)

Anonymous said...

Neštovice? Díkybohu že jsem je už absolvovala v pěti letech:D
I když ted to musí bejt opravdu sranda;)

Naughty girl said...

Ouu neštovice doopravdy nemám :-D už jsem je naštěstí měla :-) to sem byla ještě malá a naštěstí si z toho nic nepamatuju :-)
Budu ti držet palce, aby jsi se brzo uzdravila, ok?