Tuesday 27 May 2008

jou-hou! [anebo taky: sou-hou!]

yeeeehaaah!
nikdy jsem nečekala, že se někdy veřejně přihlásím k tomuhle nechutnýmu texaskýmu pokřiku, ale taky jsem nikdy nečekala, že se jakože fakt budu těšit na vyhlídku šesti dnů strávených sportováním, bez pravidelnýho přísunu maminčiný stravy a se spaním ve stanu společně se škvorama, mouchama, Aný, pavoukama, Elis a někdy i vosama a Káťou x)
jenomže jsem veskrze nepředvídatelný člověk, kdežto moje neštovice byly vcelku předvídatelný, takže už mizej a já na ten pošahanej letní kurs můžu jet!!! *jokingly*
akorát ještě porád nevim, jak složim ten obří stan se dvěma ložnicema, ve kterejch můžete pohodlně vzpřímeně stát [takže žádný hrátky na homo erectus xD] a s předsíní o velikosti sekyrovic garáže.
ale to se nějak vyřeší 8)
jo a nadpis je věnovanej Davidovi, za jeho podporu v době, kdy jsem si myslela, že mi všude na obličeji zůstanou jizvy a že budu vypadat jak vysloužilej pirát x) [co myslíte, slušela by mi páska přes oko, hák na ruce, papoušek na rameni a dřevěná noha? xD]


*by muszka x)*

Biší: "Nic si z toho nedělej, že budete v tom stanu pro šest lidí jenom tři. My taky budeme dvě ve stanu pro čtyři."

já: "Eeh, jenomže ten váš nemá dvě ložnice a sestavenej nezabírá plochu 3x5 metrů."

5 comments:

Naughty girl said...

Hezky si to tam užij :-)hej i piráti mají něco do sebe :-D

Anonymous said...

Myslim, že by si byla velkou konkurencí pro Jacka Sparrowa xD

Elis said...

teda Zuzko, teď jsi mě naštvala! Že jsem napsaná až za Any, to bych ještě pochopila, ale že jsem až za pavoukama, mouchama a škvorama, to nepřekousnu! :D
Ne jsem happy, že jedeš na ten kurz a ber to tak, hned po púříjezdu máme malou bojivku, páč jinak nebudem mít kde spát :D

Agnes said...

:D:D to bude velkej vtípek :D

Anonymous said...

já myslím, že mít prosebe obří stan je báječný, ne..? :o)