Saturday 7 June 2008

1. - 6.6.2008 = jedno velký párování

že jsem byla na letním kurzu, to je známá věc.
ovšem ještě známější věc je můj odpor k přehnanýmu sportování a veškerý tělesný aktivitě vůbec.
takže úplně nejjasnější je, že já a sportovní kurz jsou dvě věci naprosto neslučitelný.

a já to stejně přežila *jokingly*

ve zkratce jsem za těch pět dní najezdila víc kiláků než předtím za celej život, takže mám teď pekelně vysvalený nohy, strava skládající se jen z pytlíkovejch polívek má zase za následek to, že jsem zhubla dvě kila, který jsem ovšem zase určitě stihla nabrat při dnešní akci s Aný xD z naprostýho nevyspání jsem dneska spala to jedenácti a pak se mi zdály dobrý věci *88*

Proč neplatí pověra, že se vám splní sen, kterej se vám zdá první noc po návratu domů?

a ještě něco: jestli vás někdy v budoucnosti napadne mě napadnout nebo otravovat, tak vám doporučuju, abyste skončili jen u myšlenky na to, jinak vám nasadil takovej zámek na zápěstí, že se půl roku nepodepíšete, hehe xD

ten poslední večer se to tam všechno začalo nějak párovat, ale radši nebudu říkat kdo s kým, protože nevím, co je tajemství a co ne x) někdo se pároval úspěšně (Pavlík+Péťa to rozjeli, hlavně když jim lama vlezl do stanu xD), někdo méně úspěšně (pro bezpečnost nebudu jmenovat, protože třeba je to jen můj pocit) a někdo se radši nepároval vůbec xD

edit:
Pozitivní věc na bejt singl?
Nemá se s váma kdo rozejít. x)
~ Aný

5 comments:

Agnes said...

a ne? :D .. akorát slovo singl bych v životě nevypustila z pusy :D

Naughty girl said...

Něco na tom určitě bude :-D hlavně, že sis to tam pořádně užila :-)... vysvalený :-D takový slovo jsem ještě v životě neslyšela :-D

Elis said...

jojo párování na našem kurzíku bylo docela hustý .. ať žijou drby!!:D

Agnes said...

neasi, sem se snažila dát dohromady seznam těch z kurzu a zatim jsem na devíti a zaboha mě jich víc nenapadá :D

Naughty girl said...

Vážně máš úplně stejnou mikinku :-D ten svět je ale sakra malý :-D a jaká je? Já už se jen rozhoduju mezi barvama... mezi šedou a bílou