Wednesday 18 June 2008

Je něco hloupějšího než fyzika?

Fyzika je pro normální lidi naprosto nepotřebná.
Fyzika, kterou se učíme, se stejně pořád jen vztahuje k ideálním soustavám. Jenomže na Zemi nic ideálního není, takže celý to učivo, který nám tak cpou do hlavy nám je úplně na nic.
Fyzika je dokonce mnohem horší než dvouhodinovka chemie (Hanák aspoň nepíše Rz, co vypadá jako R2 *tired*).
Nemáš šanci pochopit laborky z fyziky, když nejseš na hodině.
Nemáš šanci pochopit laborky z fyziky, když seš na hodině.
Jenom ve fyzice se za 1,4 pomalu dává dvojka.
Fyzika SMRDÍ.

"Co ty na to, Bindibidži?"
"No jasně, my ji nesnášíme, chátra, chátra, chátra!"
A jenom z fyziky budu mít určitě trojku, protože podělám tu písemku jak zejtra, tak až si budu pozejtří dopisovat nějakou jinou. Musim si vychutnat chvíli, kdy mám průměr 1,8.
Awww, jak já tu fyziku nenávidím!!!

6 comments:

Naughty girl said...

Neboj, nejseš v tom sama :-D Já ji taky nemůžu vystát. Nejradši bych ten předmět hnedka zrušila :-)

Agnes said...

neasi xD .. jak mam z toho PROBOHA dostat 2/3 abych neměal trojec xD?

Elis said...

FO FYZIKA!

Anonymous said...

no tak vy aspon nezačnete pětkou z fyziky v září..jen někdo jako Pulíček vám totiý mechá dopsat písemku z minulýho roku...

Agnes said...

woe chápete, já z toho mam 2/3 :D:D

Anonymous said...

Neboj Míšo, já jí taky budu psát, takže s tou pětkou nebudeš sama... Ale dneska jsem četla pěknej komentář na Puldu... Cituju: Pulíček je nejvíc. Je fér, je vtipnej, je svůj, je neoblomnej:)jediná jeho chyba je to, že učí fyziku. Jako tak to mě fakt rozesmálo :D

Bambee