Friday 29 August 2008

červenec/srpen - NiceLand&Batman

ehm... trochu neobvyklá kombinace, já vím, ale bať. (btw nevíte, co to slovo znamená? xD)

červenec - NiceLand
Kdo nebyl na Benátský a neviděl ho, nepochopí. Kdo nechápe, že mě svým způsobem přitahujou chlapi, co nevypadaj jako chlapi, nechť opustí tuto stránku xD
on je prostě takovej českej Brian Molko - a netvrďte mi, že neznáte Briana Molka. [Ahá, to je ten buzík, co vypadá jako ženská!] Jo, je, ale opovažte se se tohle říkat přede mnou! xD - vlastním jménem Michal Motyčka (to se mu rodiče pomstili xD) je taky malej, černovlasej, hubenej, namalovanej a... tak. (Tím vůbec nenarážím na to, že jeho přítelkyně - Jana Lota - vypadá víc jak chlap než on. Na jedný fotce je to úplně jasná transka. Ale nic proti ní nemám xD)
Nuže NiceLand, vítěz CoCa-Cola PopStar, vydal CD, který je k poslechnutí ve sloupku. Stejně si to nikdo nikdy neposlechnete, tak co xD ale měli byste mu dát šanci, protože má opravdu talent a jen má smůlu, že se narodil v Český republice, kde to nemá kdo ocenit.

srpen - Batman
Batman - no to je prostě frajer xD ze všech komiksáků jsem ho vždycky měla nejradši, protože narozdíl od Spidermana a Supermana, který jsou ve skutečnym světě naprostý loserové, je Batman alias Bruce Wayne taky frajer xD
a navíc má:

  • vkusnej a efektní převlek - a hlavně nenosí slipy přes elasťáky jako NĚKDO xD
  • Batmobil - (ono se tomu sice má říkat Batpod, ale já tomu budu pořád říkat Batmobil, protože Batpod zní jak Batmanův iPod xP) ach ano, takovýhle vozítko bych si taky dala líbit x)
  • hromadu peněz a velkej zámek - nj, to bych nebyla já, abych nešla po penězích xD ten zámek mu sice v Begins vyhořel, ale on si stihl nechat postavit novej xP
  • skvělej smysl pro humor - viz bazénková scéna z Batman Begins

1 comment:

Agnes said...

batmobil a batpod ... napad mě batmanův mobil a batmanův ipod a pak jsem četla dál :DDD