Sunday 31 August 2008

So lover, so yours

už je to tady.
poslední prázdninovej den je zároveň posledním dnem tohohle blogu.

Asi jste to čekali. A jestli ne, tak tady to máte xD už koncem června jsem postrádala to nadšení psát blog, sdělovat všem svoje zážitky, postřehy. A proč? Protože na všech akcích, které jsem absolvovala, byli i všichni "čtenáři" tohohle blogu. A když jsem napsala něco doopravdy o sobě, o tom, co mě zajímá, téměř nikdo se neobtěžoval dát najevo, že to četl. Navíc mě vyčerpávalo všechna slova znovu a znovu cenzurovat, aby si je nepřečetl někdo nepovolaný.
Proto jsem si začátkem prázdnin založila anonymní blog. A na něm jsem naprosto spokojená, můžu psát o čem chci, můžu vám pomlouvat *muhehe* (ale to nedělám xD) a vůbec, zase jsem se vrátila k tomu počátečnímu nadšení.

Nechtěla jsem, aby poslední článek byl plný sebelítosti a ukřivděnosti, takže se možná vrátím.

Ale kdy, to ví bůh.
A možná taky Chuck Norris xD

9 comments:

Agnes said...

apfffff xD! ale neasi :D

Elis said...

tak ted jsi mě dožrala, co asi budu dělat přes den, když nebudu moct číst tvoje články? :'(

Agnes said...

budeš číst moje články :DDD

Naughty girl said...

To je škoda :-( tenhle blog jsem měla vážně ráda :-(

Anonymous said...

to je smutný....ach jo..tvůj blog byl dokonalej a naprosto úžasně vymakě popsanej supr článkama, že málokdy bylo co k tomu dodat...a přidat komentář...prostě ot je fakt škoda...a doufám, že si to ještě rozmyslíš a třeba se se m ještě vrátíš a zase nás pobavíš, jako vždy ;)ať se ti hezky bloggeruje jinde...papaya

Anonymous said...

a těm, kteří s tebou tvá dobrodružství nepodnikají ale rádi se o nich dovídají, i když tu (stejně jako na ostatních blogách) už skoro nikdy nezanechají žádný komentář, protože jsou to sprostí líní egoističtí sobci, kteří už mají připravený svůj kotlík v pekle, bys novou adresu neprozradila? slibuji že už budu hodná dědečku. xD

Anonymous said...

chci adresu tvého anonymního blogu a mohu ti dát i písemné potvrzení o snažení se zachování utajení tvého blogu a.. sakra, hej, štveš mě xP >< ;) :-*

Anonymous said...

Zuzkoo...Chase tě ztrestá za ten hanebnej útěk...:(

Anonymous said...

Už by ses měla vrátit!